ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ:
1. Βοηθάμε τα παιδιά να κάνουν πιο εντατικές επαναλήψεις αυτές τις μέρες σε ανάγνωση (κείμενα διδαχθέντα στο δεύτερο βιβλίο της γλώσσας της πρώτης τάξης) και γραφής (ορθογραφίες - λέξεις κλειδιά).
2. Γραφή εκθεσούλας για το πώς περάσαμε το καλοκαίρι. Πού πήγαμε, τι είδαμε, τι κάναμε, πώς νιώσαμε. Δεκτές και σχετικές ζωγραφιές, φωτογραφίες, κάρτες. (σε φύλλο ντοσιέ - για την ημέρα Δευτέρα που θα ξεκινήσουμε τα μαθήματα)
3. Προφορική εξάσκηση σε προσθέσεις αφαιρέσεις ως το 100.
4. Βρίσκουμε τα βιβλία που είχαμε κρατήσει στο σπίτι (ανθολόγιο, λεξικό) και τα γυρίζουμε στο σχολείο. Αν δεν είχαμε βάλει ετικέτα, φροντίζουμε αυτή τη φορά να βάλουμε (στο εξώφυλλο).
5. Γεμίζουμε την κασετίνα με τα απαραίτητα. Δύο μολύβια τύπου 2Β (ξύλινα ή και μηχανικά), σβηστήρα, ξύστρα, μαρκαδοράκι φωσφοριζέ, ψαλιδάκι χειροτεχνίας (με στρογγυλές άκρες), σωληνάριο με κόλλα τύπου UHU 20ml, κόλλα σε μορφή στικ – κατάλληλη για χαρτιά, στυλό μπλε και ένα χρωματιστό (κόκκινο ή πράσινο), μπλάνκο, όργανα γεωμετρίας (χάρακας 30 εκ., τρίγωνα, μοιρογνωμόνιο, διαβήτης).
6. Για το σπίτι εξοπλίζουμε το γραφείο του παιδιού και με ό,τι άλλο θεωρούμε απαραίτητο από τα εξής: Συρραπτικό, διακορευτή για να ανοίγουν τρυπούλες σε φύλλα, σελοτέιπ, συνδετηράκια, χαρτάκια σημειώσεων αυτοκόλλητα κλπ.
7. ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ - ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ: Κρατάμε όσα είχαμε αγοράσει από πέρυσι και φροντίζουμε να ανανεώσουμε όσα πρέπει. Οι μαρκαδόροι με χοντρή μύτη είναι πάντα χρήσιμοι στους μικρούς μαθητές ενώ τα ξύλινα χρωματιστά μολύβια τελείως απαραίτητα. Καλό είναι επίσης να έχει το παιδί μας στη διάθεσή του τέμπερες και πινέλα ή και λαδοπαστέλ. Τόσο για το σχολείο, όσο και για να εξασκείται δημιουργικά στο σπίτι.
* Το μπλοκ ζωγραφικής είναι καλύτερο να περιμένουμε να μας το υποδείξει η καθηγήτρια εικαστικών που θα τοποθετηθεί στο σχολείο και προς το παρόν να χρησιμοποιούμε χαρτί Α4.
Από χαρτόνια και κόλες: Θα χρειαστούμε κανσόν χαρτόνια χρωματιστά, λευκά χαρτόνια μπριστόλ, κόλες γλασέ, βελουτέ, γκοφρέ. 2 κομμάτια από το καθένα φτάνουν και περισσεύουν για την αρχή της χρονιάς.
(τα υλικά αυτά είναι χρήσιμα και στα άλλα μαθήματα και ειδικά στην ευέλικτη ζώνη)
8. ΤΕΤΡΑΔΙΑ:
- Ορθογραφίας (προς το παρόν θα χρησιμοποιήσουμε το περσινό που έχει μείνει στο σχολείο και θα το αντικαταστήσει το κάθε παιδί όταν τελειώσει με ένα ίδιο)
- Ευρετήριο (ισχύει το ίδιο με της Ορθογραγραφίας, συνεχίζουμε στο περσινό)
- Ημερολόγιο (συνεχίζουμε το περσινό - αν το χάσαμε διαλέγουμε ελεύθερα ένα τετράδιο που μας αρέσει)
- Αντιγραφής (ένα τετράδιο 50φυλλο, ριγέ, 17Χ25 εκ.)
- Γραμματικής (ίδιο με της αντιγραφής)
- Ντοσιέ με κινητά φύλλα (για τεστάκια, εκθέσεις και άλλες εργασίες). Φύλλα ριγέ, μεγέθους 17Χ25, περιθώρια μικρά και δεξιά και αριστερά.
-Τετράδιο Μαθηματικών (με μεγάλα τετραγωνάκια, μέγεθος 17Χ25, σελίδες περίπου 50)
- Τετράδιο Μελέτης Περιβάλλοντος (50φυλλο, τα φύλλα του να είναι το μισό τους μέρος λευκό και το άλλο ριγέ, μέγεθος 17Χ25)
- Τετράδιο πρόχειρο (ελεύθερη επιλογή τετραδίου, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και σπιράλ)
* Σε όλα τα τετράδια συμπληρώνουμε τις ετικέτες με το όνομα μαθητή, το αντικείμενο, την τάξη. Αν χαθεί η ετικέτα, την αντικαθιστούμε.
* Μπορείτε να προτιμήσετε τα συνηθισμένα τετράδια με το μπλε εξώφυλλο, με άλλα μοντέρνα εξώφυλλα ή ακόμη καλύτερα τετράδια Unicef ή της εταιρείας προστασίας σπαστικών κλπ.
9. ΥΛΙΚΑ ΑΡΧΕΙΟΘΕΤΗΣΗΣ
Διαφανείς χρωματιστές θήκες μεγέθους Α4 (έχουμε από πέρυσι...):
• 2 μπλε για το μάθημα της Γλώσσας
• 2 κόκκινες για τα Μαθηματικά
• 2 πράσινες για τη Μελέτη Περιβάλλοντος
• 1 κίτρινη για επικοινωνία σχολείου - οικογένειας
Αν θέλετε μπορείτε στο σπίτι να χρησιμοποιείτε και πλαστικά ντοσιέ με έλασμα, όπως και πέρυσι, για να τακτοποιείτε τις εργασίες των παιδιών.
Δύο φακέλοι με αυτιά και λάστιχο, ένας κίτρινος, ένας κόκκινος (υπάρχουν από πέρυσι)
10. Αυτοκόλλητες ετικέτες (βάλτε σε όλα τα σχολικά είδη που θα φέρνει το παιδί στο σχολείο και δε διαθέτουν άλλον τρόπο να σημειωθεί το όνομά του και οπωσδήποτε στα βιβλία του)
11. Το περσινό βαλιτσάκι μαθηματικών με τα κυβάκια - δεσμίδες με πλαστικά καλαμάκια δεμένα δέκα - δέκα.
_____________________________
Περιμένουμε επίσης να μας στείλετε στην αίθουσα:
1. Ένα μαξιλαράκι να καθόμαστε κάτω
2. Κάποιο γλαστράκι να στολίσουμε τα παράθυρα
3. Βότσαλα από την παραλία για να ξεκινήσουμε τις δραστηριότητες της Helmepa Junior
4. Ένα λογοτεχνικό βιβλίο για τη δανειστική βιβλιοθήκη της τάξης μας (που θα σας επιστραφεί στο τέλος της χρονιάς και θα πρέπει να έχει γραμμένο το όνομα του παιδιού σας στην πρώτη σελίδα του)
Τέλος μην ξεχνάτε να έχει πάντα το παιδί σας χαρτομάντιλα στη σάκα του.
ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ Δ΄1 ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ 2ου ΔΣ Ν. ΣΜΥΡΝΗΣ (ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ 2017 - 2018)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΑΣΚΑΛΑΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
Την πρώτη εργάσιμη Παρασκευή του μήνα θα γίνεται η ομαδική μηνιαία συνάντηση και στη συνέχεια και ατομική συνεργασία. Από ώρα 13.30 έως 14.30 στην αίθουσα της τάξης μας.
Τις υπόλοιπες εργάσιμες Παρασκευές του μήνα η δασκάλα της τάξης θα δέχεται γονείς για ολιγόλεπτη ατομική συνεργασία στις 13.20 στο γραφείο της Υποδιεύθυνσης του σχολείου και στις 16.00 τους γονείς που έχουν τα παιδιά τους στο Ολοήμερο.
ΑΚΟΥΣΑΤΕ! ΑΚΟΥΣΑΤΕ!

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ ΣΤΟ SITE ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ:
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Ένας δράκος στο σχολειό μας; Ναι!!! Ο Δράκος Κυριάκος αυτοπροσώπως!!! Μας επισκέφθηκε την Παρασκευή, 22 Ιανουαρίου 2016 μαζί με τη μαμά...
-
Σήμερα, 19 του Σεπτέμβρη 2014, κλείνουν ακριβώς 6 χρόνια από τη μέρα που η γειτονιά μας έζησε σπουδαίες στιγμές. Την ανακάλυψη και ανασκαφή ...
-
Τώρα που τα Πρωτάκια μας έμαθαν να διαβάζουν όλα τα γραμματάκια της Αλφαβήτας ένα όμορφο Αλφαβητάρι για την Παναγιά είναι το δώρο της δασκάλ...
-
Επίσκεψη στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο - 21 Φεβρουαρίου 2018 Πήραν μέρος 17 από τους 18 μαθητές του τμήματος. Πλήρωσαν 4 ευρώ ο κάθ...
-
Παγκόσμια ημέρα σήμερα των ατόμων με αναπηρία. Επίκαιρος λοιπόν και ο μύθος της Ήρας και του Ήφαιστου. Απόλυτα ταιριαστός και με το γράμμα...
-
Σήμερα, Παρασκευή, 19 Δεκεμβρίου 2014, πραγματοποιήσαμε την 3η διδακτική επίσκεψη της χρονιάς. Παρακολουθήσαμε το θεατρικό έργο: Τα Παραμύθι...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου