ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ Δ΄1 ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ 2ου ΔΣ Ν. ΣΜΥΡΝΗΣ (ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ 2017 - 2018)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΑΣΚΑΛΑΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
Την πρώτη εργάσιμη Παρασκευή του μήνα θα γίνεται η ομαδική μηνιαία συνάντηση και στη συνέχεια και ατομική συνεργασία. Από ώρα 13.30 έως 14.30 στην αίθουσα της τάξης μας.
Τις υπόλοιπες εργάσιμες Παρασκευές του μήνα η δασκάλα της τάξης θα δέχεται γονείς για ολιγόλεπτη ατομική συνεργασία στις 13.20 στο γραφείο της Υποδιεύθυνσης του σχολείου και στις 16.00 τους γονείς που έχουν τα παιδιά τους στο Ολοήμερο.
ΑΚΟΥΣΑΤΕ! ΑΚΟΥΣΑΤΕ!

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ ΣΤΟ SITE ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ:
14 Σεπ 2014
ΜΑΘΗΤΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ
Α Αθηνά (Μυρτώ), Αγγελική, Αιμίλιος
Β
Γ
Δ Δημήτρης
Ε Εύα, Ειρήνη, Ελένη, Έκτορας
Ζ
Η
Θ
Ι Ιάσων, Ιζαμπέλα
Κ
Λ
Μ
Ν Ντεζιρέ (Αντωνία)
Ξ
Ο
Π Πάρης (Παρασκευάς)
Ρ
Σ Σιαμάκα (Μελισσάνθη), Στέλλα, Στρατής
Τ
Υ
Φ Φίλιππος,
Χ Χριστίνα
Ψ
Ω
____________________________
Σύνολο 17 μαθητές. 7 αγόρια και 10 κορίτσια!
Παίζουμε παιχνίδια με το παιδί μας και το βοηθάμε να μάθει τα ονόματα των συμμαθητών του. Ζητάμε να μας πει ένα παιδί στην τάξη του που το όνομά του αρχίζει από Α, ή από Χ κλπ. Να μετρήσει με παλαμάκια τις συλλαβές των ονομάτων, πχ Πά - ρις (2 συλλαβές). Ρωτούμε να μας πει με ποιο παιδί κάθισε μαζί στο θρανίο, με ποια έπαιξε, να μας περιγράψει ένα παιδί.
Το βοηθάμε να διαβάσει τα ονόματα των συμμαθητών του, να βρει μέσα στον αλφαβητικό κατάλογο πού είναι το όνομά του ή το όνομα ενός άλλου παιδιού.
Να θυμάστε πως την περίοδο αυτή και μέχρι τα Χριστούγεννα δεν αποκαλούμε τα γράμματα της Αλφαβήτας με το αλφαβητικό τους όνομα, θα μπερδέψει κάτι τέτοιο τα παιδιά. Δε λέμε δηλαδή "Πες μου ένα παιδί στην τάξη σου που το όνομά του αρχίζει από δέλτα" αλλά "Πες μου ένα παιδί στην τάξη σου που το όνομά του αρχίζει από δ."
Μπορούμε ακόμη να μετρήσουμε μαζί με το παιδί τους συμμαθητές του. Να γράψουμε σε χαρτάκια τα ονόματα και να τα χωρίσουμε σε αγόρια κορίτσια. Να συγκρίνουμε ποια είναι περισσότερα, τα αγόρια ή τα κορίτσια (με βάση τις καρτελίτσες που θα φτιάξουμε και όχι απέξω).
Βάζουμε το παιδί μας να γράψει το όνομά του στο πρόχειρο τετράδιο, με κεφαλαία και με πεζά. Στη συνέχεια να μάθει να γράφει και το επώνυμό του.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Η εργασία συμπληρώθηκε και με ασκήσεις hot potatoes. https://sites.google.com/site/protakia2014/glossa/e-parea/hot-potatoes Σχετικά β...
-
ΠΟΔΗΛΑΤΟΒΟΛΤΑ ΣΤΗ ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ ΚΥΡΙΑΚΗ 22 ΑΠΡΙΛΙΟΥ - 10.30 ΤΟ ΠΡΩΙ ΕΙΣΟΔΟΣ ΑΛΣΟΥΣ (ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ)
-
Στιγμιότυπα από τη 2η διδακτική μας επίσκεψη. Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού, πρόγραμμα "Τα δικαιώματα των ζώων. Μιμήσεις ζώων (κινήσ...
-
Το τάγκραμ μπορεί να δημιουργηθεί από ένα τετράγωνο που κόβεται σε επτά άλλα μικρότερα σχήματα τα οποία μπορούν να δημιουργήσο...
-
Οι ήρωες του βιβλίου της γλώσσας Α΄Δημοτικού Τους ήρωες του βιβλίου ενσαρκώνουν παιδιά της πρώτης σχολικής ηλικίας ...
-
Τώρα που τα Πρωτάκια μας έμαθαν να διαβάζουν όλα τα γραμματάκια της Αλφαβήτας ένα όμορφο Αλφαβητάρι για την Παναγιά είναι το δώρο της δασκάλ...
-
Παγκόσμια ημέρα σήμερα των ατόμων με αναπηρία. Επίκαιρος λοιπόν και ο μύθος της Ήρας και του Ήφαιστου. Απόλυτα ταιριαστός και με το γράμμα...
-
Σήμερα, Παρασκευή, 19 Δεκεμβρίου 2014, πραγματοποιήσαμε την 3η διδακτική επίσκεψη της χρονιάς. Παρακολουθήσαμε το θεατρικό έργο: Τα Παραμύθι...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου